MAGAZIN ON-LINE VANZARE PRODUSE VRAC EN-GROS & EN-DETAIL
Evrac.ro & Angrosist.ro
Ai intrebari?
0728 44 77 04

 

Migdale crude calitatea I

Migdale crude calitatea I

Migdale crude calitatea I
Cod produs: olmigdc

Disponibilitate: In stoc

Migdale crude calitatea I(250g)
12,75 RON cu TVA
Migdale crude calitatea I(1kg)
49,00 RON cu TVA

* Campuri Obligatorii

Descriere produs

    Detalii

    Migdale crude cu coaja cal I NPX:

    Aceste delicioase alimente denumite migdale crude, desi cu origine necunoscuta (se presupune ca sunt originare din Asia Centrala sau din regiunea Chinei), contribuie la imbunatatirea sanatatii tale, stimuland imunitatea si avand efect in inlaturarea oboselii. Migdlaele crude sunt sarace in grasimi saturate.

    Migdale crude este un produs care contine apreciabile cantitati de vitamine (A, C, D, E si K) si acizi grasi Omega 6, dar si fier, acid folic, potasiu si magneziu

    Avand efect antioxidant, consumul migdalelor contribuie la stoparea exfolierii pielii, ele reprezentand, de altfel, gustarea perfecta pentru inlaturarea oboselii si incantarea papilelor gustative.

    …specialiștii recomanda ca, pentru a va bucura de toate beneficiile consumului de migdale, sa le hidratați prin inmuiere in apa aproximativ 12 ore inainte de consum?
    …datorita proprietaților lor, toate tipurile de migdale ofera rapid o stare de sațietate de lunga durata, ajutandu-ne astfel sa urmam o dieta echilibrata?
    …de-a lungul istoriei, migdalelor le-au fost acordate semnificații religioase, etnice și sociale? in Italia, spre exemplu, sunt oferite migdale invitaților drept marturii, acestea simbolizand trio-ul sanatate, dragoste și fericire.

     

    Desi multi dintre noi am putea considera migdalele asemanatoare nucilor, stiintific vorbind, acestea sunt mai apropiate samburilor de piersica. Migdalele sunt, de fapt, fructe ale unor pomi fructiferi regasiti initial in Asia si Africa de Nord. In loc sa dezvolte o pulpa dulce, carnoasa care sa inveleasca samburele, migdalele sunt imbracate intr-un invelis dur. Sub acest invelis se afla un sambure tare, acoperit de o pielita inchisa la culoare.

    Migdalele sunt de doua tipuri: dulci si amare. Migdalele dulci sunt folosite in multe mancaruri asiatice, precum si ca desert si diverse garnituri. Migdalele dulci, pisate sunt frecvent utilizate intr-o reteta europeana dupa care se pregateste martipanul. Migdalele sunt amestecate cu glucoza (un substitut pentru zahar care poate fi obtinut din migdale) si apa pentru a forma o pasta groasa, dar maleabila. Martipanul poate fi modelat sub forma a diferite prajituri sau alte forme, de catre cofetari priceputi.

    Migdalele dulci pot fi, de asemenea, transformate in uleiuri esentiale sau extracte. Extractul de migdale este frecvent utilizat ca o alternativa la extractul de vanilie in retete speciale, destinate persoanelor cu diabet. Migdalele dulci sunt adesea coapte sau prajite si procesate pentru a furniza o textura deosebita cremelor sau budincilor.

    Si varietatea amara a migdalelor este utilizata la gatit, dar trebuie sa fie mai intai prelucrata. Migdalele amare contin o cantitate toxica de acid cianhidric, care poate fi mai departe transformata intr-o otrava numita cianura. Consumul unui pumn de migdale amare neprelucrate, crude poate duce la deces. In consecinta, acidul cianhidric trebuie eliminat din migdalele amare inainte ca acestea sa poata fi utilizate de catre oameni ca hrana.

    Denumirea de “migdale amare” nu inseamna neaparat un gust amar, dezagreabil. Extractele din migdale amare sunt folosite pentru a aroma un lichior foarte parfumat numit amaretto. Gustul bland, usor amar este o caracteristica distinctiva a amaretto-ului, care este adesea amestecat cu suc de portocale sau alt tip de suc pentru a crea un echilibru. Migdalele amare sunt si ele procesate pentru a fi folosite in salate sau alte feluri de mancare.

    Migdalii pot fi gasiti in Asia, Europa, America de Nord si Africa. In Statele Unite, aproape toate migdalele destinate comercializarii sunt produse in California. In magazinele alimentare se pot gasi migdale crude pentru gatit, migdale coapte sau prajite ca si gustare, migdale macinate pentru paste, garnituri si salate. Migdalele sunt foarte bogate colesterolul bun.

    Migdalele – Informatii nutritionale
    Migdalele sunt foarte hranitoare si sunt considerate unul dintre cele mai sanatoase si bine echilibrate alimente. Asadar, inainte sa incepem cu beneficiile migdalelor, sa aruncam o privire la informatiile nutritive ale acestora. ¼ cana (aproximativ 35 de grame) de migdale intregi contine in jur de 7 grame de carbohidrati, 7,6 grame proteine, 4,1 grame de fibre alimentare, 18 de grame lipide, 1,7 grame zahar, colesterol zero si 206 de calorii. Informatiile de mai jos se refera la continutul de nutrienti corespunzator la o cana de 0,25 migdale.

    vitamina A — 0,34 UI
    vitamina B1 — 0,03 mg
    vitamina B2 — 0,3 mg
    vitamina B3 — 1,4 mg
    vitamina E — 9 mg
    acid folic — 11.39 mcg
    calciu — 91,8 mg
    fier — 1,6 mg
    mangan — 0,09 mg
    magneziu — 98,7 mg
    fosfor — 168,6 mg
    potasiu — 257,4 mg
    zinc — 1,22 mg
    molibden — 10,2 mg
    seleniu — 0,98 mg

     

    Informatii nutritionale despre migdalele crude
    Fiecare migdala cruda contine aproximativ 7 calorii. Migdalele crude sunt bogate in fibre alimentare si proteine care joaca un rol important in arderea caloriilor in plus. Deci, daca incercati sa eliminati kg in exces, faceti-va un obicei din a adauga migdale la dieta de zi cu zi. 28 g migdale contin urmatoarele elemente nutritive:

    1. proteine — 12% — Proteinele ajuta la cresterea si repararea organelor corpului
    2. carbohidrati — 2% — Carbohidratii ajuta la cresterea si dezvoltarea tesuturilor
    3. grasimi — 23 — Grasimile furnizeaza acizi grasi esentiali si inmagazineaza energie
    4. fibre alimentare — 12% — Reducerea riscului de boli cardiace

    Informatii nutritionale despre migdalele prajite
    Migdalele prajite contin proteine, carbohidrati, vitamine, minerale si, de asemenea, fibre alimentare. Informatiile prezentate mai jos sunt valabile pentru 100 de grame.

    1.     Continutul de proteine – 22,09 grame
    2.     Continutul in carbohidrati – 19,29 grame
    3.     Continutul in grasimi – 52,83 grame
    4.     Fibre alimentare – 11,8 grame

    Valoarea nutritiva a migdalelor prajite (cu sare) este de 169 de calorii, iar fara sare este de 172 de calorii. Odata ce migdalele sunt prajite, continutul de vitamina B scade, iar valoarea nutritiva ramane aceeasi cu cea a migdalelor crude.

    Informatii nutritionale despre migdalele feliate
    28 g migdale feliate contin 133 de calorii. Migdalele feliate contin proteine 15%, carbohidrati 15%, grasimi 81,2%. Migdalele feliate sunt utilizate, in majoritatea cazurilor, pentru ornarea deserturilor.

    Altele

    1. Primul migdal a fost plantat in California la mijlocul anului 1700.
    2. California este cel mai mare producator de migdale la nivel mondial.
    3. Vechiul Testament spune ca migdalele si curmalele sunt cele mai vechi alimente cultivate vreodata.
    4. Jumatate de litru de ulei de migdale se obtine din 0,4536 kg migdale!
    5. 40% din migdalele produse sunt utilizate in industria ciocolatei.
    6. Romanii credeau ca migdalele aduc noroc fiecarui cuplu proaspat casatorit. Asa ca ii binecuvantau cu migdale.

    Dupa cum se vede, migdalele nu reprezinta numai niste gustari delicioase, dar sunt esentiale pentru o sanatate buna. Fie ca este vorba de par, piele sau de starea generala de sanatate, migdalele joaca un rol vital in sanatatea noastra.

    Beneficiile migdalelor
    “Dovezile stiintifice sugereaza, dar nu dovedesc, ca prin consumul a 43 g de migdale pe zi, ca parte dintr-o dieta saraca in grasimi saturate si colesterol, poate reduce riscul bolilor de inima.” – FDA, 15 iulie 2003.

    Migdalele pot fi consumate crude sau, de asemenea, incluse intr-o varietate de feluri de mancare. Migdalele sunt, de asemenea, folosite pentru a produce uleiul de migdale, untul de migdale si siropul de migdale. Nutritionistii si dieteticienii recomanda de multe ori consumul a 4-5 migdale zilnic pentru a putea beneficia de o viata sanatoasa. Deoarece migdalele nu contin nici grasimi, ele sunt, de asemenea, adecvate si in cazul acelor persoane aflate la dieta. Migdalele sunt disponibile in diferite forme (sarate, crude, feliate, cu coaja sau fara coaja, etc.). Sa vedem si mai multe alte beneficii ale migdalelor.

     

    Ca antioxidanti
    33% din necesarul zilnic de vitamina E (care contine un antioxidant liposolubil) de care organismul are nevoie poate fi furnizat prin consumul a 28 g de migdale. Acesta este motivul pentru care sunt considerate o sursa bogata de vitamina E. Deci, prin consumul zilnic al unei cantitati atat de mici de migdale, puteti beneficia de cantitatea esentiala de antioxidanti si puteti, astfel, preveni aparitia unor boli cronice.

    Pentru reducerea colesterolului LDL
    Unul dintre cele mai importante beneficii pentru sanatate ale consumului de migdale consta in faptul ca “are grija” de colesterolul rau (LDL) din organism. Migdalele sunt alimente bogate in grasimi, dar care contin grasimi mononesaturate, grasimi care sustin sanatatea. Aceste grasimi sunt asociate cu un risc redus de boli de inima. In unele studii, s-a descoperit ca, atunci cand migdale au fost consumate ca parte a unei diete sanatoase, beneficiile au fost cumulative.

    Pentru pierderea in greutate
    Un mod inteligent pentru pierderea in greutate este acela de a include migdalele in dieta de zi cu zi. Acestea sunt bogate in fibre si proteine si va ajuta sa va simtiti satui pentru mai mult timp.

    Bogate in magneziu si potasiu
    Magneziul este necesar organismului pentru o circulatia sangvina sanatoasa si pentru un flux imbunatatit de oxigen. Cele mai multe cazuri de atacuri de cord sunt asociate cu un deficit in acest mineral important. Deci, un sfert de cana de migdale este suficienta pentru a furniza pana la aproximativ 25% din necesarul zilnic de magneziu. Potasiul este un alt element de care organismul are nevoie pentru realizarea optima a unor procese precum functionarea nervilor si contractia musculara. Tensiunea arteriala normala si o functie cardiaca adecvata sunt, astfel, dependente de o cantitate adecvata a acestui mineral. Un sfert de cana de migdale contine 257 mg de potasiu si creste apararea impotriva unor afectiuni severe precum hipertensiunea arteriala si ateroscleroza.

    Alte beneficii pentru sanatate ale migdalelor

    1. Utilizarea uleiului de migdale este binecunoscuta pentru tratarea problemelor pielii cum sunt ridurile, cearcanele, pielea uscata, punctele negre, cosurile si altele. Uleiul este un ingredient principal in multe uleiuri de masaj. Lasa pielea moale, neteda si odihnita. O masca preparata dintr-un amestec de ulei de migdale, miere si suc de lamaie face minuni pentru piele atunci cand se aplica o data pe saptamana. In afara de piele, tratarea problemelor parului este, de asemenea, un important beneficiu al consumului de migdale. Caderea parului, matreata, incaruntirea si asprimea pot fi ameliorate prin masaje zilnice cu ulei de migdale.
    2. Migdalele sunt bogate in riboflavina si fenilalanina. Aceste doua substante imbunatatesc functia neurologica. Cu alte cuvinte, migdalele sporesc puterea creierului si acesta este motivul pentru care sunt deosebit de bune pentru copiii aflati in perioada de crestere.
    3. Avand un continut ridicat in acid folic, migdalele sunt, de asemenea, extrem de benefice pentru femeile insarcinate si pentru nou-nascuti. Acidul folic este esential in prevenirea oricaror tipuri de anomalii la sugari.
    4. Unul dintre cele mai importante beneficii pentru sanatate ale laptelui de migdale consta in faptul ca nu contine lactoza ceea ce il face cea mai buna alternativa la laptele de vaca. Laptele provenit din migdale este mult mai potrivit pentru persoanele care nu tolereaza lactoza. Laptele de migdale isi gaseste utilizare in aproape toate retetele alimentare care contin lapte de vaca drept unul dintre ingrediente. In plus, laptele de migdale nu contine antibiotice si hormoni, are o valoare nutritiva ridicata, este sarac in calorii si are un gust minunat!
    5. Aportul regulat de migdale ofera o protectie impotriva diabetului. Una dintre principalele preocupari in diabet este reprezentata de nivelurile de zahar din sange rezultate dupa masa. Intr-un studiu realizat, medicii au furnizat subiectilor participanti atat o cantitate importanta de migdale, dar si un fel obisnuit de mancare. Dupa testarea probelor de sange — dinainte si dupa mese — au constatat ca masa care a continut migdale a contribuit, de fapt, la incetinirea cresterii nivelului de zahar din sange. A crescut, de asemenea, nivelurile de antioxidanti in sange, care este, din nou, un factor util impotriva colesterolului.
    6. Aparitia calculilor biliari poate fi, de asemenea, prevenita prin consumul de migdale. Doar 28 g de migdale in fiecare saptamana inseamna un risc de 25% mai mic de a dezvolta aceasta afectiune.

    Pe langa varietatile prajite, sarate sau crude, migdalele pot fi, de asemenea, gasite si sub forma de unt. Untul de migdale este similar cu untul de arahide; delicios si sanatos.

    Migdalele – Efecte secundare
    Cantitati mici de migdale se potrivesc, de obicei, foarte bine in cele mai multe diete, dar consumul unor cantitati prea mari poate provoca reactii adverse. Intelegand riscurile va ajuta sa va planificati in mod corespunzator dieta pentru a evita lucrurile neplacute. Prea multe migdale poate declansa cresterea in greutate, interactiuni cu medicamentele, exces de vitamina E si poate duce la probleme gastro-intestinale. Asa ca, rontaiti 15-20 migdale pe zi.

    Cresterea in greutate
    Consumul unei cantitati mari de migdale poate declansa cresterea in greutate. Chiar daca grasimile continute in migdale sunt, in principal, grasimi sanatoase, consumul a 85 g de migdale aduce 42 g de grasimi in dieta dv. Limitati consumul de grasimi intre 20 si 35% de calorii pe zi sau 44 – 78 g in cazul in care urmati o dieta de 2000 de calorii pentru a evita cresterea in greutate.

    Interactiuni cu medicamente
    Migdalele sunt foarte bogate in mangan. Fiecare portie de 28 g furnizeaza 0,6 mg din acest mineral. In conditii normale, acesta este un lucru bun – aveti nevoie de 1,8 – 2,3 mg pe zi pentru a ajuta la functionarea corespunzatoare a organismului. Daca ati consuma o cantitate prea mare de migdale, in special in cazul unui regim alimentar bogat in mangan, acest lucru ar putea atrage dupa sine serioase interactiuni medicamentoase. Cantitatile mari de mangan in sange pot interfera cu unele medicamente antipsihotice, precum si cu medicamentele antiacide, laxative, medicamentele care regleaza tensiunea arteriala si anumite antibiotice.

    Excesul de vitamina E 
    Prin includerea migdalelor in dieta dumneavoastra veti beneficia de o cantitate importanta de vitamina E, care ofera protectie antioxidanta. Veti obtine 7,4 mg de vitamina E din 28 g de migdale, aproximativ jumatate din cantitatea zilnica necesara. Este nevoie de o multime de migdale pentru a depasi limita superioara tolerabila de 1000 mg pe zi, dar este posibila, mai ales daca aveti o dieta bazata pe alimente bogate in vitamina E, (de exemplu, oua, cereale fortificate, spanac si cereale integrale). Prea multa vitamina E in organism poate determina un supradozaj cauzand letargie, tulburari de vedere, dureri de cap, diaree si flatulenta.

    Tulburari gastro-intestinale
    28 g de migdale contin 3,5 g fibre, o cantitate care contribuie la cantitatea de care aveti nevoie zilnic — de la 25 la 38 g — pentru a preveni diareea si constipatia. Cu toate acestea, consumul a prea multe migdale poate provoca constipatie si balonare abdominala daca organismul dv nu este obisnuit sa proceseze cantitati mari de fibre. Daca mancati o cantitate mare de migdale, beti apa pentru a va ajuta organismul sa prelucreze aportul de fibre.

    Toxicitate
    Unii spun ca migdalele amare nu sunt sigure pentru consum intrucat contin o substanta chimica toxica numita acid cianhidric (HCN). Pot sa apara reactii adverse grave precum incetinirea sistemului nervos, probleme respiratorii si deces. Altii sustin faptul ca ingerarea de migdale amare nu este nociva, iar unii chiar le-au folosit ca tratament naturist pentru cancer.
    Potrivit FDA, migdalele amare sunt otravitoare. Cu toate acestea, este, de asemenea, cunoscut faptul ca ele contin vitamina B17 care combate cancerul. Ciudat cum sta treaba! Migdalele amare au fost consumate de omenire pe parcursul celor 6000 ani de istorie.
    Oamenii care ne avertizeaza cu privire la migdalele amare pun accent, de obicei, pe continutul de acid cianhidric. Exista compusi similari in forme organice benigne in cele mai multe dintre alimentele sanatoase, astfel incat, desi este adevarat ca migdalele amare contin acesti compusi (ca si alte alimente sanatoase), este, de asemenea, la fel de adevarat ca stiinta noastra nu intelege modul in care aceste forme organice functioneaza in interiorul organismului. Pericolul migdalelor amare se bazeaza, in general, pe descoperirea acestor compusi, si nu pe dovezi empirice ale unor oameni a caror moarte s-a datorat otravirii ca urmare a consumului de migdale. Stiinta reala nu prezinta ipotezele ca fapte.

    Migdale, vitamina B17 si prevenirea cancerului
    Suplimentele de vitamina B17 pentru prevenirea si vindecarea diferitelor tipuri de cancer sunt practic imposibil de achizitionat in unele tari, cum sunt, de exemplu, Statele Unite, unde Food and Drug Administration (FDA) a interzis comercializarea lor (dar nu este ilegal sa te afli in posesia lor sau sa le folosesti). Utilizarea de laetrile in scopul prevenirii si vindecarii cancerului a fost vehement respinsa de catre FDA, American Medical Association si American Cancer Society. Aceste institutii au etichetat chiar si credinta in acest compus ca un remediu pentru cancer drept o frauda medicala.
    Multi oameni nu sunt de acord cu refuzul utilizarii vitaminei B17 in tratamentul impotriva cancerului. Consumul de laetrile de catre pacienti cu cancer s-a dovedit a fi eficace in reducerea semnificativa si chiar stoparea completa a cresterii tumorilor. Nivelurile ridicate de laetrile sub forma injectabila contribuie la atenuarea durerii asociate cancerului. Proprietatile anticancer ale vitaminei B17 nu pot fi negate. Multi cetateni americani vad in interdictia privind vanzarea de astfel de suplimente ca o limitare a dreptului lor la tratamente medicale alternative.