MAGAZIN ON-LINE VANZARE PRODUSE VRAC EN-GROS & EN-DETAIL
Evrac.ro & Angrosist.ro
Ai intrebari?
0728 44 77 04

 

Faina integrala din secara vrac

Faina integrala din secara vrac

Faina integrala din secara vrac
Cod produs: mafaise

Disponibilitate: In stoc

Faina integrala din secara vrac(5kg)
30,41 RON cu TVA

* Campuri Obligatorii

Descriere produs

    Detalii

    Chiar dacă grâul este ingredientul omniprezent în produsele de panificație și patiserie, merită să aruncăm o privire și asupra secarei, una dintre cerealele-minune, alături de ovăz. Secara este mai greu de prelucrat decât grâul și de aceea făina de secară conține în starea finală mai mulți nutrienți decât făina clasică de grâu

    Ce nutrienți conține secara?

    Secara este o cereală bogată în mangan, 50g de boabe de secară asigurând 70% din necesarul zilnic al organismului pentru acest minereu. Aceeași cantitate de boabe de secară asigură 33% din necesarul zilnic de fibre

    Alți nutrienți importanți: seleniul și triptofanul (18%), fosforul (17%), magneziul (15%) și proteinele (13%). Vitamine importante găsite în secară sunt A, B, E și K.
    Ce beneficii aduce secara organismului?

    Fibrele din secară ajută la eliminarea mai rapidă a toxinele, împingându-le spre colon; în general produsele bogate în fibre au rolul de a preveni apariția cancerului de colon, protejând eficient celulele sănătoase.

    Produsele din secară sunt foarte sățioase, dând imediat senzația de saturare, chiar după o cantitate scăzută, ceea ce ajută la pierderea/menținerea greutății corporale.
    Un mic dejun bogat în cereale integrale, în special secară, susține sănătatea gastrointestinală în general și aduce beneficii sistemului cardiovascular, scăzând, în cazul adulților, riscul atacurilor de inimă și a infarcturilor.

    Fitonutrienții din secară luptă mai puternic împotriva celulelor canceroase decât cei prezenți în legume sau fructe. Secara scade riscul de dobândire a diabetului, iar persoanelor care suferă de această afecțiune li se recomandă produsele din secară, în defavoarea celor din grâu, fiindcă acestea scad nivelul de insulină.

    Cerealele integrale, în special secara și ovăzul, sunt recomandate femeilor aflate în perioada de postmenopauză și care suferă de tensiune ridicată, colesterolul ridicat sau diferite afecțiuni cardiovasculare; tot în cazul femeilor, secara scade riscul apariției cancerului de sân, atât în perioada premenopauză, cât și după aceea. În cazul copiilor care suferă de atacuri de astm în diferite etape ale copilăriei, studiile au arătat că un consum regulat de cereale integrale (printre care și secara) și pește scade cu 50% șansele de apariție a acestor crize.


    Secara NU este recomandată persoanelor cu intoleranță la gluten, datorită conținutului important de gluten, însă efectul negativ este mai scăzut decât în cazul grâului. Recomandarea noastră este să discutați în prealabil cu un medic nutriționist.